سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: آب شیرین کن وحدتیه یکی از پروژه‌های مهم در حوزه تامین آب این استان است که با توجه به بالا رفتن هزینه ها در اجرای این پروژه تاخیر شد ولی پیشرفت آن خوب است و امیدواریم تا ۲ ماه آینده وارد مدار تولید شود...
کد خبر: ۹۶۶۳۷
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: آب شیرین کن وحدتیه یکی از پروژه‌های مهم در حوزه تامین آب این استان است که با توجه به بالا رفتن هزینه ها در اجرای این پروژه تاخیر شد ولی پیشرفت آن خوب است و امیدواریم تا ۲ ماه آینده وارد مدار تولید شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های آبرسانی و آبیاری مناطق سعدآباد و وحدتیه شهرستان دشتستان افزود: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان، از این ظرفیت در حل مشکلات تأمین آب شرب مردم استفاده شود.

وی  یکی از مطالبات مهم مردم سعدآباد را تکمیل پروژه آبیاری نوین نخلستان های این منطقه دانست و افزود: تکمیل و افتتاح پروژه آبیاری نوین نخلستان سعدآباد یکی از انتظارات مهم کشاورزان این است

 گراوند اضافه کرد : تغییر آبیاری سنتی به نوین در اراضی نخلستان سعدآباد به اقتصاد، معیشت و درآمد کشاورزان کمک می‌کند و ضمن ارتقای تولید محصول، بهره‌وری در استفاده از آب را افزایش می‌دهد.

استاندار بوشهریادآورشد: یکی از ایستگاه‌های پمپاژ این پروژه در سیل آذر ماه سال گذشته آسیب دید که برای بازسازی آن از منابع استان بوشهر تأمین اعتبار شده که بزودی انجام می‌شود و امیدواریم بخشی از پروژه آبیاری نوین ۲ هزارو ۴۰۰ هکتاری سعدآباد تا ۲ ماه آینده افتتاح شود و حداقل ۸۰۰ تا یکهزار هکتار این نخلستان‌ها تحت پوشش آبیاری نوین قرار گیرد.

وی آبیاری نوین نخلستان های سعدآباد را از مهمترین پروژه ها در استان بوشهر برشمرد و گفت:  امید می‌رود بخش‌های زیادی از این پروژه به پایان برسد و در دولت جدید هم مابقی آن تکمیل شود.

شهر وحدتیه از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر